piatok 20. januára 2017

Rýchla hostina - Piatto Caprese, tuniakovo-cestovinový šalát a ovocný pohárik

Je piatok - deň zaslúženého oddychu.  Deň, kedy chodím s priateľmi na kávu. Deň, kedy nič nemusím. Deň, kedy si doprajem to najlepšie. Dnes som si dopriala kulinársky orgazmus v podobe cestovinového šalátu s tuniakom, sterilizovanou mrkvou a hráškom, k tomu Piatto Caprese a ako zákusok som zvolila miešané kúsky ananásu a hrozna. Všetko som si to kúsok po kúsku vychutnala v súkromí mojej izby. A keďže ja som človek štedrý, podelím sa s vami o recepty. Prajem vám dobrú chuť.




Cestovinový šalát s tuniakom

Na prípravu budeme potrebovať: cestoviny, konzervu tuniaka, sterilizovaný hrášok a mrkvu, lyžičku soli.

Postup: Cestoviny uvaríme podľa návodu v osolenej vode a necháme ich vychladnúť. Po vychladnutí do nich pridáme konzervu tuniaka a sterilizovanú zeleninu. Zamiešame a podávame.

Piatto Caprese

Na prípravu budeme potrebovať: jedno balenie syru Mozzarella, jednu väčšiu rajčinu, olivový olej a bazalku.

Postup: Mozzarellu a rajčinu nakrájame na plátky, naukladáme ich striedavo na tanier, ozdobíme bazalkou a pokvapkáme olivovým olejom.

Ovocný ananásovo-hroznový pohár

Na prípravu budeme potrebovať: ananás a hrozno

Postup: Ananás očistíme a nakrájame na stredne veľké kocky. Umyté bobule hrozna zmiešame s ananásom a podávame mierne vychladené.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára