streda 18. januára 2017

Pozitívne vibrácie zo sladkého neba

Aloha priatelia!
Po niekoľkých dňoch sa opäť objavujem na blogu a verím, že ste prežili rovnako zábavný víkend ako ja. Úplnou náhodou som sa zrazu ocitla v zahraničí na motivačnom seminári, kde som mala možnosť spoznať desiatky úplne skvelých ľudí. Poviem vám, to je teda riadny životabudič! Vôbec som netušila, čo od takého motivačného semináru očakávať, čo mi to môže dať, veď predsa nie som dement a všetko to akosi logicky človek vie bez toho, aby mu to musel niekto iný povedať. A ono je to skutočne tak, akurát že keď sa v miestnosti zíde viac než tisíc ľudí a akcia je obrovská a na pódiu pred vami stoja tí najlepší speakri, tak to má proste razom úplne inú atmosféru a človek sa tak nejak nevedomky cíti omnoho lepšie a výnimočnejšie, že na takej akcii vôbec môže byť. A to je práve asi to, o čo pri pozitívnom myslení ide. Aspoň z môjho pohľadu nováčika. Ale nie o tom som chcela...






Vlastne som nechcela písať o ničom výnimočnom, o ničom prevratnom a asi ani o ničom, bez čoho by ste neprežili. Proste som sa s vami opäť raz chcela podeliť o pozitívnu energiu a ukázať vám, aké ňuňu mini čokoládky mi doniesol ocino zo svojej nedávnej cesty po Nemecku. Sú úplne geniálne a určite túto značku z obchodov už poznáte, no práve to cute balenie z nich robí úplnú dokonalosť. No áno dobre, priznávam, že som polovicu balíčku zožrala na počkanie. Na druhú stranu vám ale môžem povedať, že zatiaľ mi najviac chutila jogurtová. Ale už pššt, kochajte sa miničokoládkami... :-)


Tak a teraz mi prezraďte, čo ste cez víkend stvárali vy, čo pozitívne ste zažili alebo jednoducho len na čom ste si zamaškrtili? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára